Δυσαριθμησία

Ορισμός δυσαριθμησίας

Αναπτυξιακή Δυσαριθμησία
είναι μια δομική διαταραχή μαθηματικών ικανοτήτων που έχει τις ρίζες του σε γενετική ή σύμφυτη διαταραχή ορισμένων τμημάτων του εγκεφάλου, τμήματα που αποτελούν το άμεσο ανατομικοφυσιολογικό υπόστρωμα της κατάλληλης ηλικιακής ωρίμανσης των μαθηματικών ικανοτήτων – χωρίς να υπάρχει μια ταυτόχρονη διαταραχή των γενικών νοητικών λειτουργιών.
(L. Kosc, 1974)

Αναπτυξιακή Δυσαριθμησία
Είναι η κατάσταση η οποία επηρεάζει την ικανότητα απόκτησης αριθμητικών δεξιοτήτων. Οι μαθητές που έχουν Δυσαριθμησία μπορεί να έχουν δυσκολία κατανόησης απλών μαθηματικών εννοιών, στέρηση της διαισθητικής αντίληψης των αριθμών, καθώς και προβλήματα στη μάθηση των αριθμητικών πράξεων και διαδικασιών. Ακόμα και όταν φτάνουν σε μια σωστή απάντηση, μπορεί να γίνεται με μηχανικό τρόπο και χωρίς αυτοπεποίθηση.
(Department for Education and Skills, 2001)

Ο πρώτος ορισμός επικεντρώνεται στα αίτια της Δυσαριθμησίας και είναι πιο γνωστός διεθνώς λόγω του ότι είναι προγενέστερος.

Ο δεύτερος ορισμός επικεντρώνεται στα συμπτώματα της Δυσαριθμησίας, με πιο προσιτό λεξιλόγιο και είναι μεταγενέστερος.


Ωστόσο, κανένας από τους δύο δε στερείται εγκυρότητας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου